Meral_63 20+6 haftalık hamileyim mide bulantısı kusma yorgunluk devam ediyor galiba doğurana kadar hep kusacam sizde durumlar nasıl detaylı ultrason giremeyi düşünüyor musunuz?
birdilektut15 Meral_63 evet canım detaylıya bu hafta gireceğim bende 20+4 üm. Bulantılar geçti ama aşırı midem yanıyor gavisconla geçiyor günlerim
Dunyaninencoolannesi Meral_63 20+5teyim başından beri hiç bi belirtim yok 22. Haftada detaylı ultrasona giricez 🙏🏻
cdss Meral_63 22. Haftadayız hiç bulantı vs yaşamadım sadece bazen midem yanıyor , geçen hafta detaylıyı yaptırdık çok güzel geçti şükür 🙏
dedimolabilirrr Meral_63 merhabalr 24üm bendeeee bulantılarım 15 haftadan sonra kesildi benim şükür. Cinsiyeti de 17de kız gibi demişti doktorum ama hep pozisyondan kaynaklı emin konuşamadı 22.haftada detaylıya girdim netleşti kızmış💕
cdss Meral_63 12. Haftada fetal yaptırıp öğrenmiştik erkek olduğunu daha sonra da ultrasonda teyit etti doktorum ☺️
senem0987 22+4 teyim detaylı ultrasona girdim çok şükür herşeyi temiz çıktı hamileliğim hiç belirti olmadan geçti öyle de devam ediyor 🙏🏻
Myyfamily Meral_63 20+2 yim başından beri iştahsızlık vardı hâlâ devam ediyor 22.haftada randevum var detaylı için o zaman sıra alicam muhtemelen 25.26 haftalarda sıra denk gelir
Baharln Meral_63 24 haftalık hamileyim, detaylıya girdim bence kesinlikle girmelisiniz her anlamda içiniz rahat eder💕
forumgurmesi 22 haftalığım bu hafta detaylı ultrason çektireceğiz. Kalça ağrısı dışında şikayetim yok :)
1Kubra_ Meral_63 27 bitmek üzere hala cinsiyet konusunda net değiliz yani erkek kız gitti ondan sonra da sormadım haftaya detayli günüm var carsamba hrle bakalım ne diyecek
Papatyakr Meral_63 20+4 olduk kusma geçti ama koku hassasiyeti hala var yemek pişiremiyorum😔 yemek pişerken koku gelirse bulantı oluyor yine
melikeyimmmmm Meral_63 21+5 olduk bugün mide bulantısı çok az yaşadım 15.haftada geçti zaten ama şimdide mide yanması başladı🥲 detaylıya haftaya randevum var
Papatyakr Meral_63 bende çok çektim Allah yardımcınız olsun İnşallah kısa zamada geçer🤲 Bu arada benim kurtarıcım kefir+limon+kekik oldu denemediyseniz baya rahatlatıyor🌸