Esmademir34 ikinci gebeliğim ilk kızımda sezeryandı şu kalmadığı ve gerişim geriliğinden ötürü 🙈 bu da öyle olcak hem isteğim hemde zorunluluğum, plesanta previa tanım var o da zorunlu sezeryan oluyor zaten ki sezeryan oldum onu bir kere tattım birde normali denemek istemezdim 😂 en kısa yok bildiğin yoldur arkadaşım