Cuma günü Randevum var dahiliyide. Bnmde beta bktırmm gerek kadın doğuma gidicem ama o gün 2 yaş çocuğumda yanımda olucak onunda randevusu vardı. Tek başıma gidicem o durmaz kadın doğumda muayene olamam yanımda iken. Dahiliye ye gitmişken söylesem günüm geciktim diye test yaparmı?