Pemberuya benim de gömleğim tükenmez kalem olmuştu. Sildim sildim çıkmadı onun yerine dağıldı.
Bulaşık süngeri var ya onu iyice köpürttüm gömleğin altından sildim. Süngeri de sıktım köpük gömleğin diğer tarafından çıktıkça kalemin mürekkebi aktı gitti. Hiç iz bile kalmadı hala giyiyorum 8 sene oldu😂