Benim de oluyor. 36 haftalığım. Geçen hafta sorduğumda ara ara oluyorsa normal demişti doktorum. Bugün ekstra bacak ağrısı da var. Her gün yeni bir güncelleme geliyor. Ağrılar sürekli değilse geçiyorsa normal görülüyor. İnşallah sağ salim zamanında sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻