20 haftalığım 1 hafta öncesinde hissetmeye başlamıştım pıt pıt her gün oluyordu genelde.Son 3 gündür pek hissetmiyorum.3 gün önce üşüttüm galiba karnımda çok yoğun gaz var acaba o yüzden mi böyle oldu.Karnım böyle sessizleşti.Sola yattığımda da topaklanma oluyor.Plasenta sol öndeymiş.20.haftada hala hissetmemek normal mi?