rabiayy Ben ikinciye hamileyim ilk kızımda 39+4 de tuvalete gittim kalkarken bacaklarımdan sıvı bişey aktı başta idrar sandım ama tutamadım sonra biranda daha fazla gelmeye başladı o an anladım su olduğunu. Sonra hastaneye gittik muayene ederken daha fazla geldi hani demem o ki kesinlikle anlıyorsun su olduğunu çünkü tutamıyorsun sıvı berrak ve kokusuz. Daha sonra açılmam olmadı suni sancı aldım suni sancıylada ilerlemeyince Sezeryana alındım. Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah