Flora34 Benim de 21 haftalık tan beri anlattığın şekilde kasılmalarım oluyor doktora söyledim kaç defa nst den baktı sancı çıkmadı magnezyum verdi şimdi de bacak arasında ki kemiklerim ağrıyor 33 haftanın içindeyiz yine nst de falan bişe çıkmadı açılma yok magnezgum iç dedi 😒