Amniyosentez yaptırdım neredeyse 1 aydır trizomi 13/18 riski 98/1 çıktı diye stresten uyuduğum uykuyu bilmiyorum o kadar sonuç bekledim neymiş aldıkları sıvıda yeterli dna yokmuş bir daha amniyonsentez yapacaklarmış artık deliricem başına gelen varmı yardım edin artık çok yoruldum