Oznurarslan Omma acaba iyimi kadrıye hanım bende umranıye de oturuyorum gitmeyi düşünüyorum yenı açıldı o hastane dime nasıl iyi mi siZce
Ebrufarid Aslihanyayla neden kafanız karışık ben 34. Haftada başladım memnunum şimdilik yakın davrandı samimi
Aslihanyayla Ebrufarid ya 2li taramam temiz çıktı benden 3lü tarama istedi oysaki gerek yoktu 3lüye biraz kafamı karıştırıyor
Omma Oznurarslan ben kendisinden cok memnunum. Tatli dilli guler yuzlu biri. Kendisiyle ilgili sahsen olumsuz bir duruma hic rastlamadim.
Aslihanyayla Omma bu benim 2. Doğumum olacak fazla detay verip kafa karıştırıyor eski doktoruma nazaran biraz özgüvensiz geldi bana eski doktorumda uzakta olduğu için gidemiyorum