Esosiko yani iyi tabi ama şöyle diyim
Mesela benim şuan ikiz ben 4 gün önce öğrendim
30 du ortalama, sizin 2. Gün gecikmiş hali değerini diyeyim benim 862 di.
Ve ikiz yani normalde daha fazla vs olur derler ya
Sizin 7 binlerde aradaki farka bakın
Ve şuan 33. Haftadayım her şey de yolunda 🤗
Yani önemli olan betanın güzel artması☺️