Leylak34 20 gün önce dogum yaptım ilk gün kalktım kalkmak zorundasın gaz yapicaksin rahatlaman icin yürüdükçe kendine geliyorsun merak etme ani hareket yapmicaksin, ilk 3 gün yatarken dönemiyosun sirt üstü yatmak zorundasın o zorluyor sonra hareket ettikçe kendine geliyorsun benim karnımda hala değişik sizi şeklinde agri var ama can yakmıyor öyle fazla kaslarimizi kesiyorlar sonuçta iyileşme süresi var insallah kolay geçer senin icin💕