Kızlar adetim 3 gün gecikti hep düzenlidir aslında ama mayıs ayında düşük yapmıştım evde düzene mi girmedi anlamadım test yaptım 2 tane negatif, testi negatif çıkıp kanda pozitif çıkan oldu mu? Bel ağrısı adet sancısı gazın sancısı da var 10 gündür bunu yaşayan var mı ?