Kızlar normal haftama göre 7 haftalıgım ama doktor ultrosonunda 5+5 şuan haftaya randevum var gıdıcem ama korkuyorum kalp atışını bebegımı gorebılır mıyım diye benımle aynı durumu yaşayan varmı en geç kacıncı haftada duydunuz yardımcı olurmusunuz ya strese gırdım ya