
Kızlar 15 agustos regl oldum bugün 19 agustos 5günüm ama dün geceden ped koydum hiç bisey gelmedi bitti bugün bende test yaptim ilk idrarla değil sizce birazdaha beklemeliyim cokmu aceleciyim 27 gunde bi adet oluyorum yumurtlama kacinci güne denk gelir nezman başlamalıyım hiç bilmiyorum