ipekmom_ babymomm_ hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😊 aynı yerde 2gün sonra tekrar kan verip artışa bakabilirsiniz ona göre kontrole gidersiniz tebrikler 🌸
babymomm_ Esra-4151 Amin inşallah Allah razı olsun 🥰 4.gün gecikmede idrarda çıktı 6.günde kanda çıktı şu an 7.gün
Esra-4151 babymomm_ maşallah benimde gecikme olmadan 801 çıktı doktor beta tekrarı istemedi nedense anlamadım
Esra-4151 babymomm_ tabi hatta çok küçük kese de gördü ama alttan muayene etmek istemediği için tercih etmediği için 1 hafta sonra gel net görelim dedi
Esra-4151 Deletedmom_297 yani açıkçası ilk gebeliğimde 2 günde bir sürekli kan verdim ve çok strese girdim kalp atımı durdu kürtaj oldum acaba diyorum böylesi daha mı rahat stressiz olur :)
Deletedmom_297 Esra-4151 içimiz nasıl rahat edecekse öyle yaptırın sağlıklı ise zaten gerek kalmaz inşallah 🥰