17+3 üm ikinci gebeliğim hiç hareket hissetmiyorum doktora gittim kontrolüm vardı 3 gün önce bebek gayet iyi sorun yok dedi ama içim içimi yiyor sürekli uzanıyorum eder mi acaba diye tatlı yiyorum tık yok ilk gebeliğimi hatırlamıyorum ama ikincide erken hissedilir diyorlardı benim gibi olma var mı çok merak ediyorum