Kızlar sabah evden çıktım kahvaltıya ablama gidecektim yürüme 10 dk yol. Yolda birden bacaklarımın bagı çözüldü resmen yolun kenarına oldugum yere çöktüm gözlerim karardı ve kustum çok kötü bi andı kendimi tek başıma yol ortasında okadar çaresiz hissettimki çok korktum 😟 Allah razı olsun yanımdan geçen biri elimden tutup kaldırdı ablama kadar koluma girip eşlik etti getirdi beni.20+5 günlük hamileyim.Allah kimseye yalnızken öyle fenalaşmayı yaşatmasın çok kötüymüş hala kendime gelemedim 😭