Lovebaby27 Ya kıyamam,resmen aynı şeyleri yaşamışız.
Bende 1 yıl içerisinde 2 defa çatlatma iğnesi kullandım fakat olmadı daha sonra Hsg çekildi yine olmadı
2 farklı hormon ilacı kullandım düzenli ilişkiler yaptım Ovülasyon testlerine uydum ama yine olmadı.
Son çare doktor değiştirmek ve 15 kilo vermek oldu çünkü stresimde etkiliyordu. Farklı marka ilaç/sıfır stres/iğnesiz/ 2 ayda doğal yolla hamile kaldım🥹
Demem o ki hayatında bazı şeyleri değiştirmen gerekiyor olabilir.. Bunu sakın ihmal etme.
Umarım hayırlı haberler alırsın inşallah🤲 dualarım seninle ♥️