kizcicek Whitemommy evet ben çalıştım ilk gebeliğimde. Herhangi bir sorun yaşamadım gayet iyiydim. 40+3 te de doğum yaptım
Oyku_kus Whitemommy Merhaba ben de çalıştım bu gebeliğimde. Sıcaklar zorladı ama masa başı işse çekiliyor bir şekilde
halitefe Whitemommy ben ilkinde çalıştım bundada çalışcam hareketlide bir işim var kamudayım ama masa başı değilim yinede idare ederim diye düşünüyorum en kötü 36 ları görürüm
Whitemommy Evet işim masa başı bende izinlerimi aktarmak için dayanabildiğim kadar beklemek istiyorum ama sormak istedim çok mu farkediyor 36,37. Haftalar acaba şu an 32 haftalık hamileyim
Seymabyrm Whitemommy oturmaktan sürekli kuyruk sokumunuza ağrı girmiyor mu :( bel sırt ağrısı yaşıyorum sürekli oturmaktan daha hafta olarak var benim bir de. Nasıl dayandığınızı merak ettim bakalım ben dayanbilecek miyim :(
Nursemom90 Ben 32 ye kadar 37 zorlucam diyordum ama birden ağırlaştım yorgunluk uykusuzluk kramplar gün ağrıları başladı işimde sürekli ayakta ve hareket istiyordu ayrıldım 32 de. Ama masa başı falan olsa kesinlikle devam ederdim
Reyhan07 Bende 36. Haftadayım 37 çalışacağım ama ara ara oturabildiğim için idare ediyorum hareketli işse çok zor 37 yi görmek son bir haftadır çok ağırlaştım hiçbi iş yapamıyorum oturup kalkarken zorlanıyorum bu hafta son benim.
erikarpuz Seymabyrm 31. haftadayım oturarak calısıyorum ama yarım saatte bir mutlaka ayağa kalkıp yürüyorum az da olsa, dediğiniz şey geceleri uykuda oluyor sanırım hareketsizlikten uykumda ağlıyorum resmen hiçbir çözümü yok zaten günde 3 kere magnezyum kullanıyorum progestan kullanıyorum :(
erikarpuz Seymabyrm 31. haftadayım oturarak calısıyorum ama yarım saatte bir mutlaka ayağa kalkıp yürüyorum az da olsa, dediğiniz şey geceleri uykuda oluyor sanırım hareketsizlikten uykumda ağlıyorum resmen hiçbir çözümü yok zaten günde 3 kere magnezyum kullanıyorum progestan kullanıyorum :(
Seymabyrm erikarpuz Bende magnezyuma başladım kalçadan bacağıma vuran bir ağrı var çözemediğim çok canımı acıtıyor, geceleri kramp giriyor sizin gibi. Yürüyorum fakat geçmiyor Allah hepimizin yardımcısı olsun :(