Dilankyaa Merhaba güzel anneler kaç gününüz kaldı ☺️Bençm son 10 gün sezeryan olacağım inşAllah sağlıcakla kucağıma alırım biraz korku var içimde
Hanfak Dilankyaa bir sıkıntı olmazsa 37 günümüz kaldı bizimde 🤩 muhtemelen 2-3 gün erken gelecek gibi içime öyle doğuyor 😅
Aysegulmert Son 1 , yarın sezeryan oluyorum dualarınızı esirgemeyin . Rabbim evlatlarımıza sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin