pamukanne2354 Benim kızım da 37+2 de 2330 olarak doğmuştu şimdi 2. Gebeliğim bende sizin gibi kilo aldirmaya çalışıyorum günlük smootihie yapıyorum belki faydası olur
Yoğurt, kefir, kuruyemiş, buz, bal, ceviz, muz, tahin, kuru üzüm bunlar sürekli değiştirerek günlük içecek hazırlıyorum yanında kaşar peyniri, yumurta tüketiyorum.