2418 Evet bir sürü post açtım idrar da negatif çıkıyordu hiç gecikmeyen adetim 9 gün gecikti. Her ne kadar üşensem de gitmeye kan vermeye gidiyorum hayırlısı olsun bakalım 🤲🏻🥺
visnelicheescake 2418 Gönlünce olsun aşkım ümidini kaybetme ben adetin ilk günü negatif onuncu gunuz pozitif gördüm hakkında hayırlısı olsun canım 🌸
2418 nuseyildi negatif çıktı adet sökücü verdi yarına kadar adet olursun dedi zaten çocuğum var şükür ama ne bileyim insan hevesleniyor adet gecikince hamileyim sandım dı
2418 visnelicheescake kan negatifdi adet sökücü verdi yarına kadar adet olursun dedi zaten çocuğum var şükür ama insan tabi 10 gün gecikince bir hevesleniyor az değil 10 gün
minaa_2356 2418 hadii ya üzüldüm hayırlısı . Bende kan verdim sonucunu bekliyorum. Pek umudum yok ama
visnelicheescake 2418 Tabi canım mesela adeti düzenli bir insan gecikince tabiki de şüpheye düşüyor ayriyetten ne kadar çocuk olursa olsun cidden insan o duyguyu asamiyor🥹 benim adetim düzensiz olduğu için ben gecikme olarak biliyordum😅
nuseyildi 2418 üzüldüm ya o kadar gecikince insan gerçekten hevesleniyor 😔 şükür sağlıklı bir çocuğunuz varmış inşallah hayırlısı olsun hakkınızda 🙏🏻