nilinannesiii bizde 27+2yiz 😊 ufak tefek şeyler aldım, ikinci bebeğim bu diğerinden bişeyler kalmıştı değerlendireceğim, bu hafta alışverişe çıkıp ufaktan yıka ütüle yapmaya başlayacağım. Çocukla çok zor oluyo bide hamilelik daha da zor geçiyor. Üstüne bide grip oldum korkuttu beni günlerdir yatıyorum, son dk böyle bişey olurda işlerim kalır diye korkuyorum, sizindemi sezaryen olacak?