merhaba hanımlar 35+2 de doğum yaptım baştan anlatayım ilk bebeğim erken doğdu preeklemsiden gebelik zehirlenmesi yaşadım çok şükür sağlıklıydı 23 gün küvözde kaldı zor bi süreçti atlattık şimdi 12 yaşında koca delikanlı oldu 🤲🏻 ve ben 2. kez anne oldum bu hamileliğimde doktorum baştan ecopirin başladı her şeyim sıkı takipli ilerliyordu 32. haftada bebeğin gelişim geriliği olduğunu söyledi 24 saatlim idrar tahlili istedi sonucum iyi çıktı bi hafta sonra tekrar bakalım dedi yine idrar da protein kaçağı varmı bakıldı sonuç iyi 35. haftaya geldik tekrar idrar verdim sonuç iyi fakat her gün evde ölçüm yaptığım tansiyonum iyiken hastanede yüksek çıktı 14-10 ile bana yatış verdi bi gün yattım tansiyon dengelendi ilaçsız ertesi gün taburcu oldum ama sanma ki herşey yolunda her an tansiyon yükselebilir dikkat et ölçümlerini yap muhakkak yükselirse gel dedi 2 gün sonra kontrole gittim yine sabah evde ölçtüğüm 12-7 iken hastanede 15-10 çıktı hatta bekledikçe 16-10 oldu doktorum heme acil yatış ve sezeryana karar verdi acil ameliyata alındım bebeğimiz 35+2 de 2095 gr 46 cm olarak doğdu hiç görmeden küvöze götürdüler solunum sıkıntısı var ne kadar kalacağı belli değil dua edin bir an önce sağlıla kolaylık kavuşalım bebeğimize 🤲🏻💕