Mihribanmuharrem Kızlar 15 +5iz ama benm 3 gündür başım çatlıyor resmen ağrısından duramıyorum parol içiyorum 2 saat kesiyor tekrar başlıyor nasıl geçer ya bi yardım edin
Baklavaseverim Mihribanmuharrem Tek tavsiyem telefonla vs uğraşmayın sesli ortamlara girmeyin ama tabi migreniniz vs varsa onu bilemem uykunuzu da almaya çalışın saatli uyumaya çalışın kan değerlerinize de bi baktırmanız da fayda var tabi yakın zamanda baktırmadıysanız :/
Ayseguls_baby Mihribanmuharrem tansiyon ölçümü yapıyor musun? Tansiyon da baş ağrısı yapıyor ölçmekte fayda var
dedimolabilirrr Mihribanmuharrem benimde aklıma direk tansiyon geldi inşallah değildir ama.. Türk kahvesi ya da filtre tarzı sert bir kahve içsen benim genelde baş ağrısını kahve hafifletiyor bir de migren hastasıyım ben onda baştan daha farklı oluyor Işık hassasiyeti boyun Ağrısı vs de oluyor berbat birşey Rabbim düşmanıma yaşatmasın.
Sema1643 Mihribanmuharrem ben de öyleydim o haftalarda d vitamini ve kan ilacına başlayalı ağrılarım kesildi bilmiyorum etkisi var mıdır ama değerlerinize bi baktırmanızda fayda olabilir
Mihribanmuharrem Tansiyon ölçümü yaptırmadım ama tansiyonda aklıma gelmedi değil hemen yarın ölçücem ama felaket ağrıyo nasıl kesilr bilmiyorum 😌😒
Ayseguls_baby Mihribanmuharrem yarın sağlık ocağında ölçtür mutlaka canım tansiyon değilse gebelik migreni de olabilir benim komşum da hamile sürekli başım ağrıyor diyor
Mihribanmuharrem Kızlar tansiyonumu ölçtüm 11/6 çıktı sanırım sıcaklardan yada dediğiniz gibi takviye almam Laz’m hastaneye gitcem