Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim sezeryan doğum istiyorum doktorla kaçıncı haftada bu konuyu konuşmak gerekiyor doktor soruyo mu hangi doğum şeklini istiyosun diye ya da sırf ben istiyorum diye sezeryan doğum oluyor mu lütfen bilgi verir misiniz🥺