Ceren27 ben de hepsini gezdim valla gebelik öncesinde de sonrasında da. 1 sene boyunca kist ile uğraştım hiçbiri çözüm bulmadı savaş hocanın verdiği bi ilaçla hemen 2.ayda hamile kaldım ama dediğin gibi sırası çok ve seni tanımıyor o yüzden bi eledim gibi. Numune de Levent beye gittim onda da içeri dediğin gibi 10 hasta girdiğinden soracak sorularımı soramadım. Bu süreç de beni yordu ve medicanaya gitmeye karar verdim şimdi sadece oraya gidiyorum şimdilik memnunum bakalım