Tuunaa merhaba tam bir hafta önce sizin gibiydim. 2.sezaryenime girecektim, heyecan korku ile doğum hikayelerini okuyordum. Daha mı zor olur daha mı kolay olur derken geçti gitti, atlattım çok şükür. Benim 2. daha kolay oldu. İnşallah sizin de su gibi, kolaylıkla, sağlıkla geçip gider. Allah hayırla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu. 😊🌼