Loveis Ebru_asln biseycik olmuyor. Kendini kasmadan iğneyi yaptır yeter ki. Derin nefes al ve oldu bitti oluyor. Benim için o kadar ani bir durumdu ki iğne bile göremeyen ben doğum yaptım 😅 ne acısı ne sızısı var merak etme, sürekli başındaki hemşire yada doktorla konuşarak kendini sakinlestirebilirsin.
cansuturgut Ebru_asln ben de spinal oldum 3 sene önce ama asla hissetmedim sinek ısırması gibi bile değildi sıfır acı aşkım korkma bitti mi diye sormuştum ben de
demirrleydi_ Ebru_asln inan hiç acısı yok iğnenin ufak bir sinek ısırığı gibi hissediyorsun kendini korkutmak doğuma millenmiş şekilde gitme sağlıcakla bebeğini al kucağına benim ikinci sezaryen olucak o iğne hiç aklıma gelmiyo bile inan hiç ağrısı yok
Nimpheloss Ebru_asln 2 gün önce doğum yaptım inan hiç acımıyor bile uyuşmadım diyenlere de bakma önce sonda takılıyor uyuşmazsan ameliyata başlanmaz zaten ki anında etki yapıyor birden ayaklarım karıncalanmaya başladı sondayı hiç hissetmedim bile kendini korkutma hiç ben çok güzel bir deneyim yaşadım umarım senin için de çok güzel olur 💕
dedimolabilirrr 2kizanne bende spinal doğum yaptım 6 yıl önce ve çok konforlu geçti tam da uyuştum hiçbirşey hissetmeden girdim bebeğimi aldım çıktım dünyanın en kolay doğum şekliydi benim için.. bence kişisel kötü deneyiminizi bugün doğuma girecek birine aktarmak zorunda değildiniz. Yorum yapmamakta bir çözüm.
Zeynepkab Ebru_asln 17.08.25 saat 04.44 de sezeryan doğum yaptım ve inanın spina iğne yapıldığı an sancı anıma denk gelmesine rağmen hiç acımadı🥹🥰
Zeynepkab Ebru_asln 17.08.25 saat 04.44 de sezeryan doğum yaptım ve inanın spina iğne yapıldığı an sancı anıma denk gelmesine rağmen hiç acımadı🥹🥰
Ebru_asln momofthreechild Allah razı olsun kavuştum hersey dediğiniz gibi oldu sadece ağrılarım var yürümekte zorlanıyorum
momofthreechild Ebru_asln çok şükür canım 🩷🌼 o da geçecek emin ol yürüye yürüye daha iyi olacaksın, bebişinin kokusunu çek misss gibi🥰😘
biranneadayi1 Ebru_asln öncelikle geçmiş olsun :) bebeğini sağlıkla büyüt 🧿 bi şey merak ediyorum, sezaryan sonrası ilk yürüyüşe kalkıldığında ya da sonraki yürüyüşlere , sondayı çıkartmış oluyorlar mı? Yoksa çıkartılmadan elde tutularak mı yürünüyor?
Ebru_asln biranneadayi1 Çıkarmadılar benim dedi bol bol su iç ondan sonra cıkarcam su felan içiyorum bende birazdan gelir çıkarır heral de