Hayırlı geceler herkese, 2 yaşındaki oğluma kardeş geliyor inşallah 1 aylık hamileyim. Yaş aralığı sizce nasıl? Bana her şey güzel olacak gibi gelse de , çocuk istesem de bi kaygı geldi kızlar 🥹 her şey sil baştan olacak bi yandan daha iyi araları çok olmadı gibi diyorum ama bi yandan şimdiden unuttum gibi djjd neye dikkat etmem lazım gebelikle alakalı bile her şeyi unuttum sanki çok değişik bir haldeyim. Mutluyum tabi yanlış anlaşılmasın istiyordum zaten ama bilmiyorum niye böyle bi duygu çöktü içime , oğlumun bebeklik fotoğraflarına bakıp ağlıyorum 😭