Erurtane Kızımın adı Erva Gökçe cinsiyeti öğrendik kızımız olacak benim kalbimden Alya geçiyor sizin var mı önerileriniz ilk kıxımda isimde anlaşamadık eşimle 😅Erva olsun birdaha kız olursa sen Gökçe koy dedim iki isim koyduk🤣 ama şimdi tek olsun istiyorum şöyle güzel anlamlı bir isim istiyorum öz Türkçe de olur Arapça da farketmez içime sinsin istiyorum açıkçası
Deletedmom_8793 Erurtane kızımın adı zehra şuan hamileyim kız olursa aysima koyacağız anaa beyza inci isimleri de hoşuma gidiyor
Sevda06_05 Erurtane benim de ilk kızımın adı Mihra Eliz bı kızım daha olucak Allah nasip ederse onada Efnan koymaya karar verdik hem ahiretlik anlamı var hemde anlamı çok güzel
Biyiklikedi Erurtane İlk kızımın adı Gülce, 2.kızıma da Zeynep ismini verdi ablası, ama eşimle 2.bir isim daha düşünüyoruz. Henüz karar veremedik.
Aloska Erurtane ben cinsiyeti kız ise Umay koymaya karar verdim, isim analizine baktığımda içime sinen tek isim oldu balım 🩷
4567788 İki çocuk istiyordum hep ilki erkek oldu İkinci de oğlanmış kız çocuk nasip olmadı bana 😏kısmet değilmiş demekki, ama olsaydı kesin Asya koyardım çok asil bence
Mor-kelebek Erurtane şuan ikinci kızıma hamileyim Amine Güneş düşünüyoruz değişmezse 🤲💗 Aybüke Gökçe Ravza ve Eslem arasında çok gidip geldik
Serde55 Erurtane Normalde çift isim sevmiyorum ama siz bence 2 isim koyun. Yoksa minik kızımıza haksızlık olabilir, ablasını kıskanmasın sonra 😇
Erurtane Serde55 yaaaaa🥺😍 bilemedim böyle düşünmemiştim kızımın adını gerçekten ince eleyip sık dokuduk diyebilirim 🥹😭❤️
Aden_Umay babymomm__ benim ilk kızımın adı Gökçe Aden şimdi tekrar bir kızım olacak onun adını da Umay sare koymayı düşünüyoruz inşallah nasipse
bilgedenizokaribal Erurtane Derin, Güneş, Yaz, Deniz, Ada, Umay henüz cinsiyet bilmiyorum ama kızım olursa beğendiğim isimler bunlar. Sağlıkla gelsin ❤️