Glbhrplt Arkadaşlar ben hastane çantasına iki tane 10 lu hastane çıkışı koydum bi tanesini isimli yaptırdım ilk olarak hangisini vermeliyim isimli olan mı yoksa normal olan mı
AnlatmayaGerekYok Glbhrplt ben normalini vericem isimliyi az kendime geleyim öyle giydiricem. Ne olur ne olmaz belki sezaryan olucaksın 5 6 saat yatıcaksın o zamana kadar bebek kirletebilir belki
BBusraa Glbhrplt Normal olanı ver. Ben ilk gebelikte gidip güzelini vermiştim kirlenmişti 🙈😂 şimdi güzeli sonraya saklayacagım 😂