Betul29 bende genelde uzun gidiyor elim,hayırlısıyla Ekim sonu görünüyor benimkide.Ama diğer oğlundan kalma kısa kollarda var onlarida giydiracagim.Cunki zaten kundak yapıyoruz üstüne örtü felan,zaten evler çok soğuk değil yeterli bence.Dedigin gibi erkek çocuğu çok sıcak sevmez,daha sık bile uyanabilir.Sadece dışarı çıkarken kullanabileceği hafif kalın bir tulum alacağım.bizim burda kış çok hafif geçer.