Selam kızlar alışveriş yapmaya başladım. Bebeğim aralık ayında doğacak tüm iç zıbınlarını uzun kollu alıp tüm takımlarını da pamuklu penye şeklinde aldım. Ev içinde altına uzun kol zıbın giydirip bir de üstüne takımlarını giydirsem yeterli olur de mi? Öyle kalın şeyler pek almadım. Evin ısısını zaten ayarlayacağız ve erkek bebek çok sıcak sevmiyormuş diyor herkes. Sizin düşünceleriniz neler? Siz nasıl şeyler aldınız ?