Sedatilay2012 Kızlar iyi akşamlar 17+5 haftalık hamileyim 2 hafta sonra kontrolüm var büyük ihtimal detaylı ultrasona giricem. Ben özel bi kliniğe gidiyorum ama sanırım orda yokmuş başka hastanede çektircem. Asıl sorum peki ondan sonrası bidaha kontrole gittiğimde çocuğu ultrasondan göremicekmiyim ??
Edebyahu Sedatilay2012 detaylı da organlarına falan bakıyorlar sonraki konrtollernizde normal ultrasona girersiniz zaten
Sedatilay2012 Edebyahu ya geçen gün biri bida ultrason resmi filan vermicek dr un dediler bende üzüldüm daha çok var çünkü
mervermzn Sedatilay2012 ben devlete gidiyorum kontrollerde doktorum her seferinde ultrason ile bakıp banada film veriyor canım öyle birşey olmaz merak etme
Belinya Sedatilay2012 Canm veriyorlar tabiki ama küçükken ki gibi bütün veremiyorlar ileriki zamanlarda ekrana sığmıyor çünkü bebeğin bütünü. Ya kafasını ya bacağını vs. Çekip veriyorlar
Sedatilay2012 Belinya teşekkür ederim canım işte insan kulaktan kulağa duyunca merak ediyo vermezler dediler bana 😔