Kızlar selam 35 haftalık doğum yaptım ayın 8 inde bebeğim 2 kilo dogdu sonra 1800 düştü ilk 2 gün solunum desteği verildi hem fanus hemde burundan sonra fanus ile destek verildi 6 gündürde normal kendi solunum yapıyordu bugün gittim tekrar fanusa koyup destek veriyolarmış iyleşiyor sandım yine başa döndük gibi çok üzüldüm ağladım 10 gün oldu daha dokunamadım bile