mavi123_ Kızlar önceki postları dada oğlumun ishal geçirdiğiyle alakalı yazmıştım bugün sanki çok şükür ishali çok azalmış ama bu seferde kusma oluyor. Bugün 2 kere durduk yere kustu. Bu durumu yaşayan varmı? Ne gibi çözümler yaptınız kusması için?
Gullu1094 mavi123_ benimde kızımda olmuştu hem ishal hem kusma ben acile götürdüm Dirk serum takıldı brz iyi oldu öyle sende bı acile götür derim çünkü evde yapilcak bsy yokki serum verirler en azndan brzcik rhaatlar ishal içinde test verin derim
buse2507 mavi123_ üşütmüştür canım malum yaz ayındayız çıplak ayakla yere basıyorlar klima da yatıyorsanız oda etkilemiş olabilir nane limon iyi gelir
mavi123_ Gullu1094 buse2507 Minikmercimekk bebeklerim__ HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Kızlar bir kaç gün önce Dr götürdüm sadece büyük abdest tahlili aldı ve bişey yok deyip gönderdi bugün baktım geçmiyor kusması ishali başka bir uzmana götürdüm ultrason yaptı barsak enfeksiyonuymuş. Gerçekten bir Doktora iktifa etmemek lazım yavrum telef olacaktı Allah korusun. 2 tane şurup verdi başka hiç bir şurubu kullanma dedi bakalım iniallah bunlar geçirir