MutluSema_ merhaba. Bende daha önce bir düşük yaşadım maalesef. Şimdi ise gebeliğimi öğrenir öğrenmez progestan ve oksapar iğne kullandım. Tabiki doktor tanısıyla. İğneleri 10 gün kullandım sadece. Şimdi ise ecopirin ve progestan kullanıyorum. Progestan fazla yan etki yaptığı için uyumadan önce ağzıdan alıyorum . Şuan 13 haftalık olduk şükür.