Elisa0110 tam 1 sene sonra hamile kaldım ama o çektiğim 12 ayı bir ben bilirim ilk zamanlar önemsemiyordum ama 4 ay geçti 5 ay geçti derken neden olmuyor diye çok takmaya başladım pcos olduğumu da biliyordum ama pcosu bu kadar iyi bilmiyordum sonra inat ettim pcosa mücadele edebileceğim ne varsa sağlıklı yapmaya başladım 9 ay geçtiğinde inositol kullanmaya başladım 10. Ayda diyete başladım ki kilolu değilim sırf pcostan inüsilin direnci oluyor diye şekeri glutenş kestim çok zordu en son ayda yani hamile kaldığım ay incir havuç kürü yapıyordum çatlamayı öyle gördüm zaten ve onlada hamile kaldım birde sürekli avakado yemiştim