Melo2 Dün devlet hastanesine gitmek zorunda kaldım tansiyonum yükseldi diye artık o sancı çeken kadınları görünce daha çok korktum nasıl yenicem ben bu korkuyuuuu 😂😂😂
mrvt94 Melo2 bende çok korkardım ama inan cekdigin acı sancı kucağına alınca bitince kokusunu duyduğun an herşey geciyo ve yaşadığın sanciyi acıyı unutuyosun tarif edemiyosun ☺️