Raincu merhaba benimde bugün adetimin gecikmesinin 8. Günü bende bi kaç gün önce test falan yaptım çıkmadı dün kan verdim yine çıkmadı olsaydı çıkardı sanırım demi hala adet olmadım saatine kadar düzenlidir normalde adetim kimisi geç döllenme olabilir bi kaç gün sonra bidaha kan ver test yap diyo kimisi olsaydı çoktan çıkardı diyo sizce kızlar fikri olan varmı boşa umutlanmak istemiyorum ama.