Minikmercimekk gokce163 Altay diyince umutsuz ev kadınlarında ki Altay geliyor aklıma. O yüzden soğuyorum isimden. Kuzey de, kuzey güney geliyor 😁 o yüzden ben Rafadan tayfa akın ı seçiyorum😁
kubos_ gokce163 Altay bence çok güzel . Altay ismini bende oğluma çok istedim ama eşim istemedi. Kaan koyacağız inşallah 😂😂
gokce163 Minikmercimekk canım sonuçta yarın veya 1 sene sonra her isimle zorbalanacak bi karakter olabilir bunu bilemeyiz. Normal beğendiğin ismi oylasaydın 😅
2418 Zelis_ozdrgn yorumunu okuyunca ne kadar masum dedim senin için durmuş olmak zorunda mı yazmışsın 😂🥺🫂bend e Durmuş’un soy adı olduğunu söyleyim zelişe dedim 🤗♥️