Kızlar eskiden panik atak sorunum vardı ilaç kullanıyordum ama hamile kalmadan önce bıraktım bu günlerde yine ataklarım tutuyor kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum ölcek gibiyim 23 haftalık hamileyim gebelikte sakinleştirici yapıyorlar mı bilginiz varmı ?