Merhabalar, 9 haftalık hamileyim. 2. gebeliğim. Ama hislerim ilki gibi değil. Heyecandan ziyade endişe var. İki çocuğa birden yetişebilecek miyim, onu da ilki kadar çok sevebilecek miyim, yeterli olacak mıyım, diğerini ihmal eder miyim.. 2. gebelik yaşayıp benim gibi hisseden var mı? Biraz tavsiyeye ve anlaşılmaya ihtiyacım var.