Kızlar 38+2 yim bugün. Artık geceleri sürekli uyanmaktan o kadar yoruldum ki. Aslında gün içinde uykusuz hissetmiyorum. Bir şekilde uykumu alıyorum 8 9 saat yatabiliyorum. Ama sorun geceleri habire uyanıyorum, diyelim gece 12 de uyudum 2 de uyanıyorum , deli gibi uykum var ama geri yatamıyorum. Geri yatmaya çalıştıkça bi şey beni geri uyandırıyor , rahatsız hissediyorum , tamam hemen uyumayayım bi şeyler izleyeyim sonra uykum gelir diyorum. Ama çok sürmeden gözlerim kapanıyor ama tekrar dalamıyorum uyanıyorum , resmen eziyete dönüştü :( gece en az 10 12 kere uyanıyorum :( doğuma allahtan az kaldı , bazen içimden diyorum ki en azından bebeğim doğsaydı uyansaydım onunla ilgilenirdim uyanmamın , bu gece uykusuzluklarının bi anlamı olurdu, ama amaçsızca uyanmak , geri yatamamak , çok zor. Dün gece 4 gibi duşa girdim, o biraz uykumu getirdi.
Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı bu haftalarda? Bi ben mi böyleyim acaba ? Geçen hafta mide yanmalarım çoktu , allahtan bu ara olmuyor ama şimdi uykusuzluk beni mahvetti :/