yourpariah ben de dış gebelik sonrası hamileyim şuan, gerçekten başlarda mutlu olmaya korktum, ama telkinden baska yolu yok. Hep dedim ki her hamilelik başka. Hareketleri hissettikce azaldi. Ve kafamda hep saglikla kucagima aldigimi emzirdiğimi hatta yaşlarını ergenliğini yetişkinliğini bile gördüğümü sarıldığımı konustuğumu canlandırıyorum ama böyle gerçekten gözlerimi kapatıp yapıyorum çok iyi geliyor. Tabi ki rüyalarıma giriyor bazen karnımda kalbi duruyor filan ağlayarak uyanıyorum:( bilincaltimi tam ikna edemesem de bilinçüstümü ettim gibi. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️