Sorun edilecek bir durum değil banda oluyor sürekli doktora korkup sormuştum bebek nerde rahat ederse orda yatıyor sağ tarafta toplanmaya bayılıyor benimki kolu bacağı heryerimde kaburgamın ağrısından ağladığımı biliyorum ama korkulacak bir durum değil içini ferah tut 😊