nilsumm Kızlar herkese iyi akşamlar arkadaşım bugün devlet hastanesine gitmiş 28 haftalık hamile doktor bebeğin kafasının su topladığını soylemiş yarın özelde ki kendi doktoruna gidecek dua edin umarım öyle bir durum yoktur 🥹🙏🏻
Tugceksck nilsumm inşallah öyle bi durum yoktur. Daha önceki muayenelerinde veya detaylı ultrasonda bişey dememiş mi doktor
mavi123_ nilsumm bence birşey olsaydı mutlaka detaylıca çıkardı. Peki bir çaresi varmı? Takiple tedaviyle geçiyormu?
nilsumm mavi123_ Maalesef ki geçmiyor hidrosefali tanısı koyuyorlar (yani bebek doğduğunda kafası gereğinden daha büyük olacak) bir hastalık hidrosefali
mavi123_ nilsumm Allah’ım ya. İnşallah yanlışlık olmuştur. Acaba böyle olmasının bir nedeni varmıymış? Annenin beslenmesi ile ilgili veya başka bir nedeni?
nilsumm mavi123_ Bilmiyorum canım inşallah yarın kendi doktoru öyle birşey demez sağlıcakla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🙏🏻👶🏼
nilsumm @Tugceksck @mavi123_ Arkadaşım dün gitmiş kendi doktoruna doktor kafası ayından biraz büyük demiş özel hastane böyle demiş ona devlet hastaneside hidrosefali tanısı koymuş 🫠
Tugceksck nilsumm eğer kendi doktoru bi problem görmediyse içini ferah tutsun arkadaşınız 😊 bazen ultrason kaynaklı veya bebeğin pozisyonundan kaynaklı farklılıklar olabilir sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏🏻
mavi123_ nilsumm genetikte olabilir yani. Bana sağlık ocağında bir çalışan demişti büyük olması problem değil yeterki küçük olmasın demişti.
nilsumm mavi123_ Genetik değil bence ailesinde yok çünkü banada doktor ne küçük olsun ne büyük orta olsun kafası demişti