Bugün başladı yani bi yarın sağlık ocağına gideyim diyorum ama ayıptır demesi kaşıntıdan duramıyorum şu an için vazelin falan sürsem iyi gelir mi yada travazol krem var gebelikten önce aynı şikayetten kullanmıştım ama gebelikte kullanılır mı bilmiyorum var mı önerisi olann